Monday, March 21, 2011

Hati Seorang Ummi...



Betapa sedihnye aku waktu ini hanya Dia sahajalah Yang Maha Tahu...terasa setiap saat mahu mengalirkan airmata...Betapa halusnya hati seorang ibu yang melahirkan seorang khalifah kecil apabila melihat khalifahnya itu sakit.
Anak aku terpaksa admitted NICU sebab jaundice semalam. Ya Allah sedihnya nak tinggalkan die sorang2 kat situ. Baru je discharge 3 hari lepas bersalin...dah masuk balik. Kesian kat baby...
Dalam kereta abah aku xle nak cakp ape2....just airmata jela laju je keluar...Ya Allah kau sembuhkanlah anakku...moga die dikurniakan kesihatan yg baik...

Ni masa mula2 admit...
Hari ni aku p lagi nak bg susu kat die...aku bg 6 botol (2oz each) utk die minum. Moga die dpt minum dgn baik. Sebab slalu aku bg mesti die muntah balik. Xtau la sebab apa...Ya Allah moga dipermudahkan segala urusan...ameen..

Hari ni masa aku p anta susu kat die..terasa mcm die xnak aku tinggalkan die jer...sedey je aku rasa... :`(




Me,
Ummi Iman

No comments: